Met DFF sta je er als ondernemer nooit alleen...

Volledige begeleiding voor VOF's en...

Voor besloten vennootschappen verzorgen wij...

Bij een Besloten Vennootschap (B.V.) zijn er twee dingen erg belangrijk. Ten eerste dat u op de hoogte wordt gehouden van alle fiscale voordelen en ten tweede dat er een goede administratie wordt gevoerd. Niet alleen voor de directie zodat zij weten waar het bedrijf staat maar ook om aan de verplichtingen te voldoen. De Belastingdienst verwacht dat er (op tijd) een aangifte omzetbelasting, loonbelasting en vennootschapsbelasting wordt gedaan. Met een administratie die achterloopt of niet juist wordt gevoerd zal dat vroeg of laat problemen gaan geven. Daarnaast heeft de B.V. de verplichting publicatiestukken te deponeren bij de Kamer van Koophandel.

DFF zorgt dan ook dat de administratie van de B.V. up to date is bijgewerkt. Dit kan op de traditionele manier (in- en verkoop facturen plus de bank en kas verwerken in het boekhoudpakket en vervolgens in een ordner opbergen) maar het kan ook allemaal digitaal. Een volledige digitale administratie kan veel voordelen opleveren. Naast tijdsbesparing met de verwerking kunnen ook direct (waar je ook bent) de cijfers en alle facturen worden ingezien. Bent u bij de klant op bezoek dan kunt u deze erop attent maken dat er nog facturen openstaan. Dit zijn zomaar wat mogelijkheden. DFF stemt samen met u af wat de beste manier is om uw administratie te verwerken. Alles is mogelijk. Niet alleen voor de administratie bent u bij DFF aan het juiste adres maar ook inzake de fiscale adviezen. De adviseurs bij DFF zijn aangesloten bij het Register Belastingadviseurs (RB) en zij zullen zorgen dat uw aangiften optimaal worden ingediend. Zij zijn immers op de hoogte van de laatste wetswijzigingen en zullen deze zeker toepassen en met u bespreken.

Interesse? Neem dan contact met ons op voor een afspraak.