Kantoor

U wilt uw aangifte bij ons op kantoor laten doen of naar ons versturen (post/e-mail). Meteen aanmelden? Klik dan hier.

Hoe gaan wij te werk?

  • Na aanmelding krijgt van ons een check lijst aangifte Inkomstenbelasting.
  • U verzamelt de benodigde documenten.
  • U geeft de documenten af en wij nemen deze met u door of u verstuurt de documenten per post of per e-mail naar ons op.
  • Zodra wij uw aangifte hebben opgesteld krijgt u van ons eerst een uitdraai en deze nemen wij , naar uw voorkeur, met u door.
  • Na uw akkoord versturen wij de aangifte digitaal naar de Belastingdienst en u ontvangt van ons de uitgebreide rapportage van uw aangifte .
  • Wij versturen u een nota voor het doen van de aangifte.

Wat kost een aangifte als u deze op kantoor laat doen (of per post/e-mail):

alleenstaande 60 euro *
partners 70 euro *
student 35 euro en je betaalt alleen als de teruggaaf hoger is dan 35 euro
m-biljet vanaf 85 euro
De vermelde prijzen zijn inclusief BTW!
* Toeslag van 15 euro bij aan- of verkoop van een woning, echtscheiding en box 3 vermogen. Tevens rekenen wij een toeslag van 15 euro als u wilt dat wij de aangifte bij u thuis komen opnemen.

Wat kunt u van ons verwachten?

  • Uw aangifte wordt gedaan door ervaren belastingadviseurs
  • Wij verwerken uw aangifte met behulp van professionele software
  • Wij versturen uw aangifte elektronisch (dus geen Digid=wel zo veilig!)
  • Wij controleren en rapporteren uw recht op toeslagen en kindgebonden budget
  • Wij controleren of middeling voor u interessant is
  • Wij regelen uw voorlopige teruggaaf
  • Voor verzending nemen wij de aangifte met u door
  • U krijgt van ons uitgebreide rapportage
  • Wij bewaren uw aangifte gedurende de wettelijke periode
  • U kunt ons een jaar lang bellen of e-mailen met (korte) vragen

Klik hier om u aan te melden voor de aangifte inkomstenbelasting 2013. U krijgt van ons dan meteen een checklijst toegezonden.